Saturday, April 4, 2009

Welcome, Terima Kasih, Tutorial

Hari² dia tengok aku layan blog dia pun nak jugak berblog... Nak tau siapa? heuhueheu abg aku ar.... so sekarang dalam kedai aku dah ada partner berblog, abg aku ni badan besar tapi jangan takot sebab dia badan jer besar tapi mental sket.. eehh!! silap... sentimental (berjiwa lembut) h betul ker sentimental jiwa lembut? arrghh tak tau aku tapi sajer jer tu letak mental huahuahua jangan marrrah :Þ.... kalau korang nak tau, masuk laaa blog dia kat http://penanti-sepi.blogspot.com huhuhuhu penanti sepi tu!~!~!~ siapa laaa agaknya yang di nanti² tu kan hurrmm... Misteri!~!~!~ huahuahuahua, apapun Welcome Abg Man... Semoga Abg dapat berblog dengan jayanya. Pada newbie yang ingin berjinak² dengan blogger jika mempunyai sebarang masalah boleh ajukan soalan kepada saya (Soalan "Pro" No Komen).

Hari ni dapat feedback daripada kawan² blogger berkenaan entry semalam "Anugerah Blog Indah", jutaan Terima Kasih diucapkan kerana sudi menerima anugerah yang tak seberapa daripada saya, Insyallah saya akan berikan anugerah yang terbaik jika ada kesempatan pada masa akan datang. Sama² kita berkongsi pandangan dan pengetahuan dalam membentuk diri masing² ke arah cemerlang, gemilang dan tebilang (uwaarghh!! aku tak percaya aku buleh taip sebegini :Þ). Terima Kasih Jugak Buat Saudara Daus dan Nagaperang atas award yang diberikan.

Last week aku berhempas pulas nak buat header guna Flash dan Alhamdulillah setelah semalaman mencarik software (yang free) akhirnya aku berjaya dapatkan, dan memulakan penukaran header di dalam blog ini. (Cantik Tak) Sekarang ni masih dalam peringkat study lagik dengan software tersebut dan Insyallah bila dah reti nanti aku nak share dengan kawan² dan tepek Tutorial membuat banner atau flash header ek.







10 comments:

.a.n.a s.y.u.k.r.i.a.h. said...

thanks ek utk anugerah tu.saye suke! ehe

Blog Eazy Izzuddin said...

wah...
menarik..
hiks...
=)

Anonymous said...

Maaf Ady, link daus kat posting tu salah...
x der www...
cuma http://daus.via.my
cian daus x dapat feedback...

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Binjaie said...

menarik!

Unknown said...

pakai soft Aleo Flash ka pok? bestkan senang nk setting, aku kdg pakai soft tu.

lud said...

salam...thanks for the reward...

hahaha....

ade tutorial flash tuh bagus ar..menarik nie..

huhuhu

thanks yer..

ilmu yg dikongsi insyallah ade gune untuk semua...insyallah

Ady Syam said...

Alamak sorry daus salah letak link ^^" nanti saya betulkan, a'ah pok Aleo Flash :D

~finee~ said...

Thanks 4 the award yea

Dee said...

sy header pun xde lagi..huhuhu..