Tuesday, April 14, 2009

Jangan Tegur

Hari ni aku pakat dengan Abg Man curik tulang pegi tengok wayang Jangan Tegur, huahuaua tengah kerja pun sempat pegi tengok wayang, dasar peng"ular". Bukan apa, memangdangkan pagi² tadi kami penat packing stock untuk 3 centre ke Sabah, pergghh penat woo ntah apa angin aku timbul idea nak tengok wayang dan ajak sekalik Abg Man pegi Metrowealth Cinema alaa dalam Metro Kajang jer... depan kedai. Ah aku nak Review skit pasal movie ni hueheuheu Lucu ker movie ni? hahahaha....

1st scene jer pop corn aku hampir terjatuh cepat2 aku kontrol tak rasa apa2 dan Abg Man plak muka siyes huahuahuahua (Terkojut Wei!!) Ahmad Idham memang best!!! kalau banding dengan Jangan Pandang Belakang... Jangan Tegur ni memang Upgrade laaa banyak kali aku terkezut... heuehueheu... Jalan Cerita boleh Tahan, Plot² yang menarik dan ada kelainan dalam movie seram ni dan yang bestnya ada part tu... kena rasuk dan pandai dia cakap Thailand.. pergghh!!!! ada gak yang kena rasuk tu lidah dia jelir² heuheuheu macam antu zombie omputih yang nakal². Apapun memang best arr!!!

Kalau nak menyeramkan diri tu rasa nak terkezut lu tengok la sendiri.... heuheueheu lucu ker movie tu? aku gelak ni bukan apa... tadi dalam cinema tu dahlah orang tak sampai 10,cinema plak besar cuba bayangkan kalau orang tu terkejut... heuheuheue adoi adoi.. sakit perut aku


11 comments:

Ann said...

hehe slamber betull...x kntoi ngn bos lg ker?

Ady Syam said...

dah bagi tau dah masa balek tadi heuheuheu... dia geleng² kepala...

Ima said...

huh~pergi tgk wayang rupernye...x aci ne..nak itot...uwaaaa..erkkk tp cite antu kan?ok xpe xnk la ikut...tatottttt

Ann said...

baiknyer bos..kalo bos len, agaknye 'u fired'..hehe

Ann said...

tp saye rase dia geleng2 kpla, sbb x ajak dia kot huhu..

Ady Syam said...

bos = kakak aku :D

Teguh Perkasa said...

Katanya cerita tu paling seram compare dgn cerita hantu lain, betul ke? Cerita Pierre Andre kan?

Anonymous said...

ngulor je taunya..tp x kantoi ke?

Blog Eazy Izzuddin said...

huhu..
x tgk lg citer..
huk3..
xD

said...

yanie tak sempat nak layan muvee ni lagi...

huhuhuh....dah baca pun rasa seram....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Dee said...

nak gak buat time jumaat gi tgk wayang..tp timing show x sesuai..kehkehkeh..