Wednesday, April 15, 2009

TAG From Reen & Datin Paduka Bokbong

TAG dari Reen

4 NAMES THAT FRIENDS CALL U;

Ady, Syam, Edy, Tom Cruise (Jangan Tanya)

4 IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE;
02.04.19.. (Tarikh Aku Wujud Dalam Dunia)
07.08.19.. (Tarikh Lahir Insyan Tersayang)
06.12.2008 (Tarikh Akhir Aku Bujang)
02.02.2002 (Sandakan jadi Bandaraya)

4 THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES;
Naik Tangga (Baru Sampai Kedai)
Turun Tangga (Turun Bawah Beli Seletap)
Naik Tangga (Naik Ke Kedai Balek)
Packing Barang (Rutinku)

4 WAYS TO BE HAPPY;
Bersama Insan Tersayang
Melancong dan Melencong pun kadang² hepi gak
Balek Kampung
Kentut.. pergghh lega!~!~!~ (baru jer melepas ni)

4 GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE;
Kapal Jet Peribadi
Banglow 100sq feet 18room
Kereta Lamborghini Diablo (Oren)
Henpon NOKIA N95 Yang Ori :(
Jam G-Shock MRG-8000 (eh terlebih sudah)

4 OF YOUR FAVOURITE HOBBIES;
Games
Movie
Travel
Korek Hidung

4 PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION;
Langkawi
Sipadan
Manukan (Lama tak pegi)
Miami

4 THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR BAG;

Huhuhu aku manada beg, kalau dompet tu aku ada
Duit
IC
Kad Bank
Gambar ehem...

4 U LOVE SO MUCH;
My Mom
My Wife
My Adik-Beradik
My Anak² Buah

4 THINGS' SPECIAL' FOR U;
Masa Aku jadi Superman Dulu² (Betul la weii)
adeh... apa lagik ar nanti laa aku fikir no idea ni

4 WHO YOU WOULD LIKE TO ANSWER THIS SURVEY;
Ngeee ni yang paling aku suka huahuahauhua..
1. Batman
2. Ironman
3. Ultraman
4. Spiderman


TAG dari Datin Paduka Bokbong

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
Waaa yang paling kaya ker tu? hurrmm... Aku sedekah jer aku tak suka jadi terkaya (iyerker?)

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
Bulehkah aku jadi seksi huahuahuaa Awwwwwwwww!!!

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
Hekeleh... terjun dari tingkat 100 jer? Superman mana takut terjun... walaupun lautan api sanggup aku renangi la wei!!!

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
Err... teruk nak mampus ker? uii dasyat tu kalau ada orang kata begitu... aku redha jer laaa (jumpa kat simpang la kalau berani)

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
Aku dah kahwin laa tapi kalau keluarga aku nak jodohkan apasalahnya... :P~~~~~

6. Kalau tiada lagi hari esok?
takpe... esok takde lusa ngan tulat ada lagik

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
Aku tak suka benci² orang ni... kalau ada pun depan mata aku kenyit mata jer :P

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
Perggghh!!! janji halal aku bedal jer weii lama dah aku nak masuk pertanding tu

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
Mungkin dorang pegi jalan² kot, takper laa maybe lusa balek laa tu

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati?
Buat derk jer... nanti lebih² perasan pulak artis tu

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
REJIM ISRAEL!!!

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
Tak payah laa nak puji² aku memang kacak dah... tapi aku suka sederhana jer huahuahauhaua

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
Ni mesti akibat seks bebas dan kongsi jarum kan? hurmm... palis²

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
eleh...malam² romantik pun...

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
Tengok segi pengorbanan tu dulu arr... kalau main korban free² jer sorry arrr...

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
Anugerah Bintang Popular Berita Harian tu ker?

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
Kalau berpeluang laa... hurrmm... nak Jessica Alba... Jessica Alba bangsa apa ek? huahuahauhua

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
takpa sebab terpaksa kan.... takper laaa

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
kalau orang cemburu dengan kita nak buat camana kan? dah memang kita best... layan jer laa

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
Datin Paduka Bokbong... No Komen nanti kena murkah... ampun datin huauhauhauha :P

1 comment:

Datin Paduka Nunu said...

hahahaha!!
sonot tol baca jwpn cik ady neh!
selamber...hehe

thanx sudi jwb tag ni.kmslm pd wife ek.