Monday, April 20, 2009

TAG Dari n4dhi3r4

Pepagi dah kena TAG... Nasib baik tag dia simple... ah cik n4dhi3r4 meh sini baca tagmu yang kujawab dengan penuh keikhlasan... (ikhlas tak tahan tu)

Nama timangan:
Semua orang panggil aku ady... tapi ada satu ketika dahulu tu masa aku pegi Hollywood orang jerit kat aku.. wow Brad Pitt!!!! eh no he is Tom Cruise laaa tapi aku abaikan jer... sebab aku tau sekadar bermimpi

Anda seorang yang:
comel... cute.. tampan... segak... (muahahahaha) aku bukan perasan laa weii... dulu² ramai orang cakap kat aku macam tu tapi aku kewl jer~! walaubagaimanapun aku ni jenis biasa² jer... nothing speacial... suka akan kesederhanaan... :)

Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa:
Banyak yang istimewa ni... tapi biar laa aku letak Ibu aku disini... tanpa beliau aku tak lahir kat dunia ni... tanpa beliau... aku tak berpendidikan sebegini... tanpa beliau... aku tak sewaras begini... thanx mom... love you so much!~

Lagu kesukaan sekarang:
lagu sekarang? yang up2date laa ek? hurrmm... lagu apa best? tapi aku memang suka lagu ni meh layan.. dulu kini dan selamanya... sentiasa best Warisan Wanita Terakhir


Benda wajib dalam handbag:
adess aku takde handbag ar...

Kali terakhir nangis:
ah ni aku ingat ni... masa aku tidur aku termimpi sesuatu yang amat menyedihkan... tup tup air mata aku mengalir... lepas tui aku kesat kemudian aku sambung balek tidor... ngeee.. mengantuk bah!

Tag ramai-ramai rakan kamu:
Batman, Spiderman, Ultraman, Cicakman dll... :P

1 comment:

edancoba said...

cicakman laahh plak!!!
:P