Thursday, April 30, 2009

Pemenang Pengunjung Ke 10,000


Ingatkan dah tiada pemenang... Tahniah kepada saudari miszjue! kerana telah memenangi peraduan pengunjung yang ke 10,000 dan seperti yang dijanjikan disini aku tepek special award untuk beliau (sila la amek yer) dan hadiah top up ehem² tak buleh bagitau... nak tahu tanya laa beliau sendiri :P

Terima kasih sekali lagik diucapkan kepada semua pengunjung, Insyallah kalau ada kesempatan dan rezeki, aku akan buat peraduan lain... Ada yang nak jadi sponsor tak? :P

9 comments:

@}--niEra-- said...

tahniah...huhuhu..nk adiah gak

aDuKa イスラム教 said...

jeles3! wat la lg contest.. nak menang gak.. hahaha =P

Ady Syam said...

hehehe.. ok insyallah dalam bulan mei nanti buat 1 peraduan lagik ek :) usaha tangga kejayaan

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

wah,bestnye...dpt awarddddd

Saichou said...

wah tahniah...at least dpt jgk topup kan..
bln 5...bila tu ek? hrp2 jgn la time saye pg srwak..

Cik Angah said...

uit org atas ..nk g sarawak ke?

saya ada kat sarawak ni..

hehe

lili11 said...

Alaaa ... melepas lah lak! Tak per, nanti ada lagi,ek!

paan said...

beznya..bro,kalo ada contest macam nie lagi,inform kat aku ye..

Seti@wan Dirgant@Ra said...

selamat buat pemenang, mendapatkan award yang keren.