Thursday, April 16, 2009

Tag dari Edan Coba

1. Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke...
2. Bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...
3. Tag 10 people
4. That's all...

Inilah wajah desktop komputer yang aku mengadap hari²... Komputer aku baru lepas format last month, aku guna windows xp pro jer dan aku memang tak suka banyak² icon, cukup ada photoshop, yahoo dan mozila firefox untuk aku berinternet dan microsoft office untuk aku buat kerja. Aku suka wallpaper ni sebab simple dah sedap mataku memandang. Nothing Speacial laaa... ok settle hutang tag... :P

10 Orang yang bertuah kena TAG aku ini adalah hurmmm.... hueheuheuheu cam korang tau² jer
1. Batman
2. Spiderman
3. Ironman
4. Cicakman
5. Kluangman
6. Catwoman (Halle Berry)
7. Maskman
8. Gaban
9. Power Rangers
10. Postman tepat selalu aku hantar barang (huahauhua)

2 comments:

edan coba said...

Abg nie!!! segala gaban laa batman laahh!! hishh tau kah mreka mnjawabnyer?!! Mreka kn vnyk keje2 amal n selamatkn bumie nie!!
Ahahahaha..
lawak3x... tahap maksimum tu...
:P

Dee said...

cantik wallpaper..