Monday, April 13, 2009

Dah Baik Dah

Yihaaaaaaa!!! bestnya dah sembuh heuheuheuheu.... hampir seminggu tidak berkerja dan tidak berblog akibat demam panas dan hari ni dah mula sihat sikit²... Alhamdulillah, Terima kasih kepada mereka² yang menjaga sepanjang aku demam huhuhu... sedih owh bila sakit ni... itu tak buleh ini tak buleh, tapi itulah dugaan... apa²pun thanx tu my Wife and my Mom yang jaga aku sepanjang aku demam... hurmmm.. tekak ni masih rasa kelat semacam jer....

Sekarang ni memang musim virus demam (Doktor kata boleh berjangkit) tapi syahdu jer aku masa kat klinik hari tu, ramai jugak orang yang demam dan kesian tengok baby² cumil ikui demam, tapi best arr dorang keluar jer dari bilik doktor dapat lolipop... keluar jer bilik doktor dapat lolipop... rasa² aku dapat tak? huahuahauhua segan nak minta :P sure tak dapat. Pada kawan² semua jagalah kesihatan diri untuk orang tersayang, kesian tengok dorang risau² so pastikan minum air yang telah di masak 8 gelas sehari dan kalau boleh bagi lebih sket pun takpa.

Maafku pinta kalau² ada persoalan atau pertanyaan sama ada dalam blog ni atau kat email yang belum aku replay lagik.... lepas ni sure aku replay habis... sihat sudah ni ahh semangat ni.... rasanya ada 2-3 orang tengah TAG aku hurmm... dan ada jugak yang bagi Award... terima kasih la ek pasal Award tu (susah² jer kalau ada kasik la lagik :Þ) Yang TAG aku tu pulak terima kasih jugak laa ek (Nanti kau aku tag ko Lapan Belas Kali heuheuheu)

7 comments:

FATAMORGANA said...

Alhamdulillah,... sekarang udah bisa blogwalking lagi.

DrSam said...

salam persinggahan,

Syukur sudah sihat. Saya pun masih ada lagi saki baki virus dan sedang beransur sihat.

Ady Syam said...

ya bro Alhamdulillah sudah sehat sedikit :D

intanurulfateha said...

.yay! abg adysyam da sehat!
.alhmdulillah :)

Ima said...

ye sgt susah hati ok....mau pitram gue...ahakssss...

~finee~ said...

alahai patut ar senyap je, ok take care yee

Mr. BLB said...

syukur la bro,alhamdulillah,slmt berblog kmbali:]