Monday, June 1, 2009

Makan Di IRC

Alhamdulliah settle jugak ubahsuai blog ni, harap² takde komplen lagik blog aku ni berat, sibuk update blog sibuk, di tempat kerja, sibuk pindah rumah, aduss... fenin aku dibuatnya tapi syukur laa semuanya dah selesai, rumah pun dah ok dan isnin ini tidak lagi seberapa bz kerana telah memasuki bulan baru, aku nak cerita sikit posting aku sebelumnya pasal makan pun boleh dapat duit, macam tak percaya program seperti ini boleh wujud di Malaysia, hujung minggu lalu kami beramai² berkungjung ke restoran IRC (Islan Red Cafe).


Makananya memang sodap! harga pun berpatutan, dan memang high volume orang didalamnya dan dilengkapi dengan wifi, makan sambil berinternet dan dapat duit. Restoran yang berkonsepkan Franchise dan MLM pertama didunia ini telah wujud 6 bulan lagi dan sekarang hampir lebih 20 buah restoran di seluruh malaysia, dan boleh dikatakan setiap bulan ada saja restoran yang di bangunkan, Pandan Indah jer ada 2 buah restoran IRC (Dekat Rumah Aku :P)


Aku tak reti nak terangkan plan marketing IRC ni so kawan² yang berminat sila kunjungi laman web kami di www.kmlcentre.com untuk keterangan lanjut atau hubungi aku direct di 016-6189594 / 03-87390423. Sure tak rugi kalau join, dapat kad debit bernilai RM300 kalau join :) (Makan puas-puas) kad debit takde expired dan boleh guna di semua cawangan yang ada

My Bro


P/S : Kalau berminat sila tinggalkan komen dan no. telefon untuk senang aku hubungi, nanti aku belanja makan kat IRC :)

4 comments:

TokBatin X said...

patut ler slow byk sangat flash dan gif... ta' pe x2.. blog nih sdr sendiri yang punye.. kire ok ler, ade sikit laju.

MOMMY CGG said...

bestnye makan :)

Aspalela said...

makan time...

adoyaii..lapo le pulok!

joegrimjow said...

nak join!!
nanti abes exam ku contact