Thursday, June 25, 2009

Sifat Wanita Yang Lelaki Tidak Suka

Setiap orang pastinya ada sifat buruk, kalau tidak banyak mungkin sedikit pasti ada, kamu seharusnya memastikan sifat buruk tersebut tidak menjejaskan hubungan kamu. Kebanyakkan lelaki apabila ditanya apa yang membuatkannya tidak selesa dengan wanita menjawab adalah sifat buruk wanita yang dimiliki hampir setiap wanita. Pasti anda tertanya-tanya apakah sifat buruk tersebut, berikut adalah sifat buruk wanita yang tidak disukai lelaki.

Mata Duitan
Tipu kalau ada wanita yang tidak mata duitan, Lelaki dikatakan suka wanita kerana seks tetapi wanita suka pada lelaki kerana duit.

Tidak Pernah Berasa Puas
Walaupun lelaki juga mempunyai sifat ini, namun wanita dikatakan mempunyai sifat ini lebih dari lelaki. Mereka tidak pernah puas dengan apa yang diberi. Wanita dikatakan tidak dapat menahan diri daripada mahu memiliki sesuatu yang sempurna. Jika ada sesuatu yang lebih baik pastinya mereka merayu-rayu untuk mendapatkannya

Suka Mengatur
Setiap wanita mengharapkan kehadiran "Putera Menawan" dalam hidupnya. Namun kalau impiannya tidak kesampaian maka mereka mulalah mengatur teman lelakinya supaya menjadi seperti lelaki idamannya.

Cemburu
Cemburu ertinya cinta. Tapi ramai wanita yang cemburu berlebihan (cemburu buta). Perasaan ini timbul kerana wanita merasakan telah menyerahkan dirinya kepada lelaki sehingga dia pun ingin lelaki menyerahkan diri kepadanya.

Emosional
Wanita umumnya lebih menggunakan perasaan dan emosinya dalam memandang sesuatu. Gagal berfikir secara logik setiap kali membuat keputusan membawa wanita lebih cepat marah dan tersinggung dibandingkan lelaki.

1 comment:

Felicia F. Ramzi said...

thanks for the tips..:)