Monday, February 9, 2009

My Wife, My Sister & Kursus K....

Cuti Minggu lalu aku bawak My Wife pegi Kajang, mana lagik kalau bukan Rumah Kedai KML Centre kakak aku, so hari sabtu tu aku balek jer kerja, kakak aku datang jemput kat kedai di Ampang kemudian pegi rumah aku di Cahaya then pegi Kajang. Matlamat aku pegi Kajang sebab hari tu sebab esoknya pepagi 7.30 aku ada kurus... hehehe kursus? kursus kahwin dah pegi... kahwin pun dah... aku sebenarnya baru nak amek lesen memandu... huhuhu baru nak amek lesen... sian aku... sob.. sob...


Menu : Sup Ayam, Udang X tahu Masak Aper, Kentang Ikan Bilis

Oleh kerana My Wife cuti 3 hari... sabtu, ahad dan isnin (ganti cuti Taipusam) so kitaorang planing nak lepak kat kajang 2 hari 1 malam ahaks... My Wife nak pegi gunting rambut dengan kakak and anak buah aku, saloon tu sebelah kedai jer, dan aku seperti biasa dah dapat gaji pegi urut kaki... :P perghh best urut kaki, Aku round² kat Metro Plaza sorang² kemudian balek. Bila aku balek jer ah... acara dah pun bermula kat dapur... My Wife ngan Kakak aku tengah masak² sambil di bantu oleh anak buah aku.... anak kakak aku ar tu.. Nadzirah Mujahidah, masa aku masuk dapur sempat aku snap 3 jenis masakan dorang.. perghh malam tu kami makan cukup menyelerakan marvelous!!! 1st time kakak dengan bini aku bergabung dalam menyediakan makan malam, ahaks! dah habis makan apa lagi... santai... Aku main game dengan abg dan anak² buah sampai 2 pagi.

Pepagi lagik aku bangun seperti biasa (after My Wife kejutkan) Aso dari sekolah memandu call aku... dia amek kat kedai dia bersebelahan dengan rumah kedai kakak aku jer, then bawak aku pegi Institut Memandu ntah hapa nama aku tak ingat kat Bangi.. area dia lepas skit UKM. Kat sana aku kena dengar ceramah 5 jam adoi.... 5 jam tu!!! itu lah namanya kursus KPP, Kurikulum Pendidikan Pemandu. Selesai dengar ceramah tu tepat jam 3 petang dan aku terus balek kajang packing everything dan terus balek Ampang... pergghh mengantuk!~!~!~ ZZzzzZZZzZZz.

No comments: