Tuesday, February 17, 2009

Masalah Blogger, Template, Widget DLL

Memandangkan ada kawan² yang ingin berjinak dengan blogger dan mempunyai masalah dalam membentuk sebuah blog, deysini aku cuba untuk membantu para blogger sekalian yang mempunyai masalah tentang blog mereka iaitu apa² saja yang berkaitan dengan blogger (Wordpress dll aku tak reti lagik), sila ajukan apa² saja soalan mengenai blog dan Insyallah aku akan tolong memandang aku teramatlah free diwaktu siang, sebarang soalan atau pertanyaan boleh diajukan di Yahoo Messenger adysyam2001@yahoo.com atau pun comment anda di entry ini. Aku tidak la Pro sangat pun tapi InsyaAllah aku try tulun setakat yang mampu, soalan lain mengenai photoshop dan html code dan lain-lain jugak boleh di ajukan. Soon aku akan masukkan tutorial bergambar satu per satu untuk mengatasi masalah² yang dihadapi. adios!

Yahoo! Messenger

No comments: