Wednesday, February 18, 2009

Movie Pilihan 2009 Part II

Kalau di entry sebelum ini ada 4 Movie Pilihan 2009 dan kali ini aku akan masukkan lagi beberapa movie menjadi pilihan mesti tonton... zaaasss!~ movie trailer memerlukan perisian QuickTime Player, click disini untuk muat turun jika perisian anda tidak ada.

Movie : Fast and Furious - New Model, Original Parts
Genre : Action and Adventure
Bagi peminat lumba kereta memang tak pernah lepas tengok movie ni, sebelum ni Fast & Furious telah menghasilkan 3 movie dan sebelumnya dengan adegan drift (Tokyo Drift) dan kali ini pelakon asal muncul kembali (Van Diesel & Paul Walker) berganding dan akan mem"vrroommmm"kan pawagam pada 3 April 2009... hehehe sehari selepas tarikh tutt.. tutt... kat bawah ada trailer... click button play kalau nak tengok.



Movie : Watchmen
Genre : Science Fiction, Action and Adventure
Movie ni dah lama aku tunggu² since last year lagik, kalau pegi cinema poster dia dari last year lagik dah tampal dan pada 6 Mac 2009 ni nanti dah boleh tengok dah ngeee... Sebuah movie yang mengisahkan seorang hero macam aku ahaks.. ye ker? takde laa!!! ok serius.. cerita ni mewatakan superhero huhuhu macam superman, batman, spiderman lebih kurang gitu arr superhero (macam aku.. huahuahau perasannya aku nak jadi superhero) cerita ni sure best, sebab majoriti movie² superhero ni memang best ngeee...



Movie : Harry Potter - Half Blood Prince
Genre : Fantasy, Action and Adventure
Cuba teka ini adalah movie yang keberapa Harry Potter? hehehe ya betul movie yang ke 8.. ngeee :P kena tipu.... heuheuheue ini adalah movie yang ke 6 laaa... ok kat sini aku listkan :
1. Harry Potter and the Philosopher's Stone
2. Harry Potter and the Chamber of Secrets
3. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
4. Harry Potter and the Goblet of Fire
5. Harry Potter and the Order of the Phoenix
so dalam cerita kali ini harry dah besar huahauhau memang dah besar pun... aku sungguh minat time dorang kecik² dulu... ok ar dalam cerita kali ini akan mengisahkan pertempuran dan akan membuka rahsia misteri yang besar... nak tau? tengok ar sendiri :D


Movie : Knowing
Genre : Science Fiction, Action and Adventure
Sepa minat Nicolas Cage? Aku arr heuheuheu.. Dalam movie ni Nicolas Cage menjadi seorang orang, hehehe apa? ingat alien? cerita mengisarkan sesuatu petanda buruk akan berlaku dan Nicolas adalah orang yang akan mengetahu tanda² tersebut melalui sepucuk surat yang tulis dengan banyak nombor (bukan nombor ekor hehehe). Movie penuh aksi dan mendebarkan ini akan akan menemui anda di pawagam berhampiran pada bulan depan 20 Mac 2009


No comments: