Saturday, February 7, 2009

Hepi 2nd Month Anniversary

Yaiiiiiiiii!!! semalam tetiba DIA bagi aku duit suruh turun bawah amek kek kat Kak Mona, konfius jugak aku apa kes order kek lagik ni, rupa² dah 2nd month kami together² di alam rumah tangga. Ngeee... seperti biasa ar kek coklat nyummm!~!~!~ tapi aku tak seberapa lalu nak makan sebeb semalam kitaorang pegi jusco shopping dan aku dah membedal nandos sblom balek dan sampai umah lagik layan sushi masa beli kat jusco... pergghh makan untuk hidup! eh hidup untuk makan beb :P.... Alhamdulillah selama 2 bulan ni banyak perkara yang kami lalui bersama, suka duka lara... tapi yang best tak lama lagi aku akan naik pangkat ngeee... bukan naik pangkat kerja... naik pangkat dalam status keluarga, kalau dulu aku bujang lepas tu naik pangkat jadi suami dan sekarang... jeng jeng jeng... soon aku akan jadi bapa@ayah@abah@daddy ahaks! huhuhu bestnya... camana la ek kalau ada anak nanti hurmm... tunggu!~!~~

1 comment:

afsal_8281 said...

ady...ko beruntung+bertuah tau dpt sis ima tuh... dia terlalu menghargai sesuatu+seseorg...even aku baru je bape thn kenal dia tp aku rasa mcm dr kecik kami bersama...
aku syg ima...aku tau ko lebih2 lagi syg dia kan..hargai dia, ksh syg dia dan apa yg dia buat utk ko (yg baik2 saja la...yg tak baik ko debik je dia tuh...hukhukhuk)..

moga berbahagia hingga ke alam sorga!!