Thursday, March 19, 2009

Tugasan Siap... My Bro & Aiman

Alhamdulillah... 4 hari bertungkus lumus menyiapkan tugasan pertama untuk cabaran TOP SUPERB BLOGGER, akhirnya settle jugak, harap2 dapat menang :D ngeee... RM700 tue!!! siapa yang tak nak, apapun usaha tangga kejayaan. Harap2 kawan² dapat vote aku di http://fiq-life.blogspot.com markah 30% adalah daripada voting...

Hari ni aku bertugas di Kajang sebab Bos aku Dua² terbang ke Sabah. Kalau dulu aku solo kat kedai sekarang dah berteman... hehehe tambah lagik 1 kuli kat KML Centre menjadikannya 2 Kuli yang ehem... (tak leh puji lebih²) dan yang bestnya rakan sekerja ini adalah Abang Kandung aku sendiri... :D Andi Herman Mohd. Said... aku post gambar dia sekeping di sini, kalau korang rajin2 tengok archieve yg lepas ada lah tu muka dia. Ini abg aku yg no.2 so aku ada seorang lagi lagik abg yg sulung, still solo dan available (promosi) huahuahua tapi dah anak satu, Ayah Tunggal!!! Baby yang aku selalu dukung dalam post yg dulu adalah baby aiman, sekarang dah besar dan nakal zzzzzzzzzz.... memang nakal!!! hehehe aku ramai adik beradik nanti aku story next time, i love my family... Ada apa² nak cerita lagik? komen lah nanti aku balas.

Aiman masa kecik²

Aiman dan besar... dan nakal

Ah ni dia yg terbaru.. sama kah macam di sebelah? bolehlah.. betul x3

3 comments:

zarin said...

hi sorry, I tertinggal ketaapi..nak tanya post yg pasal 7 kedai/produk tu, u tlg promote kan ke apa?
sorry again

Ady Syam said...

huhuhu tinggal ketapi? 7 produk tu salah satu tugasan dalam cabaran top superb blogger... kira promote lah tu... kalau menang buleh dpt hadiah bernilai RM700

Ima said...

huhuhu..yg syg nmpk beza badan bie kuruih dulu dgn skrg...ekekeke...watevr i still luv u..