Friday, March 20, 2009

Nagaperang

ah ni tag hadiah "NAGAPERANG" dari PJ Slambe, semalam kitaorang berYM dan sok sek sok sek, 1st time kena tag so aku buat jak laa apa yg patut, this is the rules:

1. anda dikehendaki mengambil 3 pic di bhgian mke..
2. pastikan di crop
3. setiap satu pic hnya bole menampakkn 1@2 anggota sahaja
4. huraikan sikit tentang pic tuh
5. tag sape je asal lebih dr 5 0rg

Huhuhu... sadis tag ni... layan jak laa!!!

Ini adalah Mataku... bukan Matamu atau Matta Band, aku tak perlu kontrol mata kalau amek gambar sebab mataku memang dah ayu kalau tak kontrol pun... Huahua... amek kau ayu!!! sabar jak laa...


Hidungku tak seberapa mancung, pipiku tak tersorong, serba sederhana, Alhamdulillah syukur kepadaNya jadikan aku yang sederhana ini.


Bibirku yang sedang² saja, kemerahan yang kurang sebab dek pupus kena filter dunhill, tapi ada merah sikit² lagik laa... buleh laa... kira ok laa... lalalala....


Inilah rupanya sebenar yang separuh terkejut, aku tepek gambar ni sebab inilah wajah yg aku rasakan ikhlas untuk ditag tanpa sebarang aksi kontrol huehuehue... (iyakah?) Dulu² orang samakan muka aku dengan artis tapi aku malas lah di samakan dengan artis ni sebab biasanya artis tu yg mirip aku ngeee :P

tag end/

p/s : aku nak tag my sayang, tapi tag kat rumah jer laa :P

9 comments:

Ima said...

uikksss..sayakah my sayang itu?ekekkeke

Ady Syam said...

:P

Anonymous said...

tak lah!
'my sayang' tu aku...

Ady Syam said...

huahuahuahua!!!

Ima said...

erkkkk...gay ka suamiku?tidakkkkkk~

Anonymous said...

haha
tu la pasal kan...
konpuih tul ngan dia ni...

p/s: muka ko yg last tu mcm arwah hani mohsin sikit²...

Anonymous said...

ngee . law tinguk mata seja / hidung seja / mulut seja . . mcm org kurus . .

tp skalik tinguk suma satu kalik .. ehhh .. mcm besar sket =P

Ady Syam said...

waa si phet mengolok ko sana ya!! mentang² aku tembam.. ndak apa bah diet sudah aku ni :P

Anonymous said...

mana ada bah aku mengolok2 ne papa ady . . =P

ngam sua tu size mu tu . . size liau2 sua =P