Monday, March 30, 2009

Congrats Qis

Semalam Aku and My Wife berkunjung ke Seremban rumah sahabat Forum kami Qis yang telah selamat melahirkan cahaya mata perempuan. Kami buat kunjungan beramai² dengan Keluarga Red & Lie, Kak Ain & Abg Jiman, Dr. Ayam dan Wife, dan jugak Kak Jue n Husband. seronok rasanya dapat berkumpul beramai² ni, biasanya pok pek pok pek kat Sembang Shoutbox (SS) dan kali ni warga sembang rumahtangga dot net (SRT) dapat berkumpul ramai² plak, Qis selamat melahirkan baby gurl pada 18.03.2009 "Nur Damia Afrina" ahaks... Sedap nama tu... meh kita ikuti sedutan sepanjang berada di sana
kroohh... zzZZZzzzZZZ heuheuheu budak kecik mana ada dengkur laa comel jer...

Me, My Wife & Nur Damia Afrina elelele... Comilnya.... zzzzz aku takde gambar yang terdekat... nanti aku cilok kat SS

Yang ni takde kena mengena.. tapi ini laa wajah² family Qis, husband dan anaknya masa aku kawen dulu...

Red & Lie... And.. Yasmeen!!!!!!!!! dah besar meen....

Santai... Kapten Jiman dengan anak² & Dr. Ayam

Kak Jue... And Baby Kak Ain Ashsraf

Alahai.. gambar itu jer? adoi!!! tak cukup laaa!!! tunggu aku cilok kat Kak Ain pulak :P yang ni aku cilok kat Lie :D

Update: ok dah dpt 2 keping gambar kat atas :D

4 comments:

^nad!ya^ said...

chumey nye asyraf....

Mama Niza a.k.a hani said...

Ady,
Nanti cilok n tepek lagi gambo2 kat umah qis tu ek... ;)

Dee said...

x nmpk sgtlah gambar bb tu ady..cilok je kat mana2 pastu tepek kt sini..hahaha..

Ady Syam said...

hehe ok dah tepek dah 2 keping gambar bb tu :D