Thursday, March 26, 2009

Pet Society

Siapa ada facebook? add me!!!! mari kita main Pet Society, after tengok my wife main, aku pun teringin lah nak main sama.. tup² aku dah melekat heuheuheu... tiap² pagi musti layan, game ni lebih kurang game² digimon dulu² yang budak² selalu bawak lepas tu cantumkan untuk berlawan, tapi yang ni takde lawan², aku suka main game ni sebab utama "Free Online Game" dan 2nd It Very Very Cute!!!! bagi dia mandi.. bagi dia makan... pegi stadium lumba lari... ziarah rumah kawan²... dapat duit pulak tu... lepas tu dia bagi umah.. dalam umah tu pulak boleh design sendiri, beli perabot, barang dapur, baju, kasut, topi.. huahuahuahua!!! sounds like memang game budak² tapi korang nak tau? more then 80 thousand player daripada facebook adalah orang yang dah boleh jadi bapak budak :P. Kalau korang layan add aku yaa! adysyam2001@yahoo.com

Home Sweet Home.. Kat Dinding siap tepek blog url lagik :P

Tido.... cute jer dia tido... ah tengok piala² yang aku dah collect... ada berani?

Kemesraan berziarah... lawat mana² kawan buleh dpt coins

shopping time!!! erks!!! coins aku tinggal 69... huhuhuhu

dalam stadium... buleh, ikut pertandingan.. nak practice... dan BET pun buleh :P

Jangan usha profile aku memang takde ape² pun, myspace ngan friendster pun dah jarang aku bukak... ni kan pulak facebook... tapi layan facebook sebab nak layan Pet Society jer, aku tepek sikit² gambar pet aku.. nama dia Jessica Alba... :P huheuhuehue "gatal" Beliau berwarna hijau lite... cute memang cute macam tuan dia jugak :P huahuahauhaua!!

7 comments:

LuVidA^^ said...

hahha...mcm sgt cumel aje!!
:D
teruja..
tapi xde acc facebook la..
ley men gak ke?
:(

Ima said...

luvida meh bukak je face book..ima kt facebook tu cume utk men my "cummie" je...wah habie umh dh advance...huahuahua

LuVidA^^ said...

tp sis ima..
luvida x reti la..huhu..
nnti la try bukak

Ilyani said...

best ke game ni?x try plak main lg...hu3

Ady Syam said...

try laa Yanie sure best!!!

Dee said...

cam budak2 gak eh..tp cutelah..janji enjoy..sy xde facebook n malas nk bukak acc..coz friendster sy pun dh bersawang..hehehe..

LuVidA^^ said...

da try men...tp x reti
uwaa nk bg die mndi pon x lps?
:((