Friday, March 13, 2009

Jalan² di KLCC

2 Hari aku dengan Wifeku lepak di Kajang kami balek ke Ampang sambil bawak Mak Aji, Nadzirah dan Nazir, anak buah aku ikut sebab aku janji dengan bini aku bawak dorang jalan² ke KL sebab doarng pun Isnin tak sekolah, adeh tak reti aku mo mengarang ni, bah jom tengok suasana KLCC.

Ibuku yang tercinta...

Nadzir posing "malu² kucing"

Full Name : Nadzir Hamzah bin Abdul Gani
Gander : Male (Barchelor)
Age : 8 Tahun La...
Huehueheuheuhue....

Satu... Dua.. Tiga... Smile!!!

Teka siapa amek gambar? of course laa si Nadzir... blom kira dia sudah snap, tak sempat kakaknya nak peace dan tak sempat aku nak kontrol mata bagi ayu² skit huhauhauhua.

Mertua Vs Menantu... dan amoi²

Pacik kami mo mandi..... huhuhu "tak boleh" x2

Peace... walaupun tak dapat mandi.. Next time datang lagi...


2 comments:

Anonymous said...

wahhh. .

besarnya c ady . . =P

Unknown said...

JANGAN LUPA TUGASAN PERTAMA TOP SUPERB BLOGGER HARI ISNIN 16/3/2008

LIHAT SENARAI PESERTA ---> http://fiq-life.blogspot.com/2009/03/senarai-peserta-top-superb-blogger.html