Thursday, July 16, 2009

Rahsia Perwatakan Wanita Melalui Bantal

Tahukah anda watak wanita dapat dikenali melalui cara mereka tidur menggunakan bantal ? Ini adalah kerana setiap wanita mempunyai cara dan posisi tidur yang berbeza-beza. Ada yang suka tidur tanpa bantal, ada yang suka memeluk bantal dan ada yang mempunyai tabiat meletakkan bantal di bawah kakinya. Inilah cara para pengkaji menilai sifat wanita berdasarkan cara memanfaatkan bantal:

Terdapat beberapa kategori dan perwatakan wanita:


Memeluk Bantal
Mereka yg suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yg tinggi terhadap lukisan,muzik dan satera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.Kadangkala ada yg boleh membaca peristiwa yg akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sgt prihatin terhadap kesusilaan dan kesopanan hidup.Wanita kategori ini juga cenderung untuk memiliki badan yang kurus.

Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang keyakinan diri .Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping atau teman-teman yg dapat membantu mereka. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain. Mereka sukar berdikari dan suka bergantung kepada orang lain.

Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik.Mereka jarang bergaul dgn org ramai,malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkkan mereka cenderung bersifat egois.Mereka juga gemar menempuh jalan pintas utk mencapai cita2. Mereka tidak suka berusaha.

Tidur tanpa Bantal
Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego. Terlalu over-confidence juga menyebabkan mereka selalu memandang rendah pada orang lain.

4 comments:

LuVidA^^ said...

"peluk bntal - Wanita kategori ini juga cenderung untuk memiliki badan yang kurus."

.
.

uwaaa mcm x kurus je...huhuukkkkk

Eyna's said...

Kebetulan ada betulya...kena dgn sy tip kat atas ni...

Ima said...

sy tido dgn satu bantal sbb somi dh amik semue bantal..hahahahaha

Unknown said...

tdo xde bantal..bb suke tdo merata2..atas lantai pon buleh..:D