Friday, May 8, 2009

Perkhidmatan

Alhamdulillah setelah sekian lama berkecimpung di alam blogger aku telah banyak pelajari pelbagai masalah untuk mengatasinya dan sekarang ini aku masih terus belajar. Sepanjang aku bergelar blogger telah banyak teknik yang aku pelajari dan kini aku telah membuka ruangan ini untuk pengunjung dan kawan² yang ingin mendapatkan perkhidmatan membaik pulih blog, template dan masalah² yang sewaktu dengannya. Perkhidmatan ini merupakan BENGKEL BLOG untuk mereka yang ingin mengubahsuai blog, template atau mempunyai masalah-masalah yang tidak dapat di atasi. Dengan perkhidmatan ini Insyaallah aku akan membantu sedaya yang mampu dengan bayaran yang berpatutan. berikut adalah perkhidmatan BENGKEL BLOG yang aku sediakan.


1. Membina laman web / blog untuk personal, perniagaan dan korporat.
2. Membaik pulih masalah-masalah blog yang mempunyai setting yang tidak betul.
3. Membuat / memilihkan template yang bersesuaian dengan blog dan citarasa pelanggan.
4. Membuat banner / header pada blog.
5. Ruang Iklan :
  • Banner 125 x 125 = RM15/Sebulan
  • Banner 468 x 60 = RM30/Sebulan

Kepada pelanggan yang memerlukan perkhidmatan ini bolehlah menghubungi aku di YM Messenger atau email di adysyam2001@yahoo.com atau menghubungi aku terus di talian 016-6189594. Bagi mereka yang menginginkan tunjuk ajar secara bersemuka boleh membuat temu janji di persekitaran Ampang atau Pandan Indah.


Wassalam
Aku dengan caraku yang sederhana....
Sederhana Itu Indah.

No comments: