Wednesday, October 7, 2009

Kembali BerBlog Yiiihaaa!!!

Salam... Alhamdulillah akhirnya kini aku kembali, sekian lama menyepi dan sekarang rasa tak tau plak nak posting apa, apapun terima kasih kepada rakan² yang terus berkungjung kesini. Ada banyak soalan dan request yang diajukan, Insyallah aku usahakan untuk settlekan sehari dua ni. Sepanjang berehat daripada berblog banyak perkara yang nak aku kongsikan dengan rakan². Oh ya! Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin... Raya sebulankan? Cerita raya tahun ni tak semeriah tahun lepas sebab tak dapat balik kampung tahun ni, cuti pun tak apply, namun ada jugak laa dua tiga rumah yang aku kunjungi termasuk rumah kakak aku di Kajang. Gambar Raya tak banyak tahun ni, tapi aku akan try upload malam ni sebab gambar tu aku belum transfer ke PC.

Salah satu sebab aku terpaksa berehat berblog sebenarnya sebab aku dah berhenti menggunakan perkhidmatan internet P1 di rumah atas sebab-sebab tertentu. Sekarang aku telah beralih kepada DiGi Broadband dan alhamdulillah perkhidmatannya cukup memuaskan. Nanti aku try buat posting untuk DiGi Broadband supaya kita buleh berkongsi mengenainya. Slow² aku akan rajinkan diri untuk membuat posting disini walaupun masa aku terhad kerana ada 2-3 blog yang perlu aku update dan web company yang masih dalam proses. Kalau nak tahu aku kerja apa kawan² buleh layari web company aku di http://www.buspowersystems.com.

Ok laa setakat ni sahaja buat kali ni, lepas ni aku nak update Lagu dan Lirik... banyak request dan lagu yang perlu diupdate. See Ya!~

7 comments:

CIKGU NAMAN said...

dh deliver belum????


Digi bukan ke mhl??

Combination Band said...

jom singgah di
http://decrewstudio.blogspot.com

Suzana Ikram said...

welcome back ady... selamat hari raya.. maaf zahir batin dari zana sekeluarga.

Ady Syam said...

n@m@n : bro tungguh ari jer ni...

Decrewstudio : Insyallah...

ikiqzana : thanx... selamat raya maaf zahir batin jugak

noorafzan.blogspot.com said...

welcome back ke dunia blogging incik ady~

Ad Rifza said...

Selamat Hari Raya dan Selamat berblog kembali yea..

Ummi Hanie said...

welkem back ady
wife dh deliver blom?sy udah! haha..alhmdllh..
ni ade nk tnye sket , kne masuk dlm rekues tutorial ke?