Tuesday, August 25, 2009

Dapat Hadiah

Fuh!~ Lama tak posting , company baru ni buat aku banyak keja . Minggu lepas aku turun Kajang untuk ambil Lesen P yang dah keluar, Dah lama keluar tapi baru ada kesempatan nak ambil. Masa aku sampai kat Kedai, Abang aku bagi bungkusan Pos Malaysia berdaftar huhuhu... Ada Hadiah!!! Thanx to Sis Zana sebab sudi bagi aku hadiah, Hadiah ni ole² dari Sis Zana dari Cameron Highland. Teruja dapat hadiah daripada blogger... Sebelum ni aku pernah juga dapat hadiah daripada beliau semasa menang contest teka gambar yang diadakan di dalam blog beliau. 2 kali dapat hadiah teruja gitu... Terima kasih Sis sebab murah hati bagi kita hadiah... Aku sungguh menghargainya... Sis memang best!!!

Mouse Oren dan Kad yang aku pernah memang dulu masa contest


Tepek sama dia! dulu aku ada 4 jer... sekarang dah tambah 2 hadiah daripada Sis Zana.


P/S : Selamat menunaikan ibadah Puasa, rajin² bersedekah di bulan yang mulia ni nanti dapat banyak pahala :)

P/SS: Psssstt... ada nak bagi aku hadiah lagi ker?

7 comments:

Dee said...

wah..bestnya dpt hadiah..

ikiqzana said...

sama2 la kita ye...lama tu ady baru dpt adiah tu.. hehehe..

selamat menyambut puasa ye.. maaf zahir batin dari zana sekeluarga.

Seti@wan Dirgant@Ra said...

selamat sore sobat,... sory baru sempat mampir, Selamat berpuasa.

PoKLi said...

salam ziarah

dapatkan ebook Menyingkap Rahsia Pelaburan Emas – Teknik-teknik Menjana Kekayaan Dengan Emas Dibongkarkan


admin

www.pokli.com

yoro okino said...

lama nyer xde orng kasi adiah kat den
sob2
huhuhu

noor afzan said...

bestnya dapat adiah spesel..

daus said...

bestnyer dia dapat adiah...
huhuhu...