Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha

Salam... Bagi pihak SII aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidiladha pada semua warga muslim di Malaysia. Tahun ini mungkin ramai yang akan pulang ke kampung halaman memandangkan Aidiladha jatuh pada hari Jumaat sekaligus buleh bercuti selama 3 hari. Seperti tahun sebelumnya Aidiladha kusambut secara sederhana di kota. Tahun ni juga merupakan Aidiladha pertama kali kusambut bersama isteri dan anak tersayang. Alhamdulillah kini Syahmi genap 44 hari dan isteri aku telah habis berpantang. (tapi dia kata nak pantang 100 hari huhuhu).

Mohon maaf sekiranya sepanjang aku berblog ada tertaip, terkasar, tersendir bahasa yang kurang menyenangkan kepada pengunjung dan juga blogger. Hujung tahun ini juga genap setahun aku berblogging. Jika ada tersalah dan tersilap mohon tunjuk ajar.

Maaf sekali lagi sekiranya ada request yang belum dapat ditunaikan memandangkan keadaan sekarang tidak mengizinkan aku untuk kerap berblogging. Semalamaku baru sahaja kembali daripada Terengganu dan Pulau Pinang selepas 2 minggu berturut-turut outstation dan minggu depan pula Insyallah aku akan ke Cikarang, Indonesia atas urusan kerja. Jika masih ada request yang belum dilaksanakan sila emailkan apa jua request ke email atau YM sahaja semasa aku online.

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha......

5 comments:

belalang said...

selamat hari raya bro...
pantang utk ank 40 hari...
pantang utk suami 100 hari...
hee...

eNaSaN said...

selamat hari raya aidiladha...

Dee said...

baguslah pantang 100 hari mcm dee..salam aidiladha utk ady sekeluarga..

Seti@wan Dirgant@Ra said...

Selamat Idul Adha juga sobat.
Mohon maaf lahir batin.

arizWanmerahs said...

Salam,

Selamat HariRaya Korban juga buat engkau. semoga sihat dan teruskan berkorban demi kemaslahatan keluarga nan tercinta..