Thursday, January 8, 2009

Estranged - Yang Pernah



Sederhana Itu Indah


Lirik : Estranged - Yang Pernah

silakan puas sudah disuruh
nyatakan mimpi yg tak pernah lengkap
lakukan apa saja yang kamu mampu
sudahlah biar yg telah lalu
lapaskan kesemua yg pernah ada
alihkan kalau ada masih tertinggal

cukuplah kalau
beratnya ada
disamping kamu
terlalu

andainya aku tau
ertinya disuruh
semua yg pernah minta

tibalah waktu untuk bersedar
kerana giliran sudah menyeru
yg pasti yg panggil itu suci lagi
berilah sedikit untuk aku
hilangkan rasa hati yg tak percaya
biarkan dia yg bilang jgn lagi

andainya aku tau
ertinya disuruh
semua yg pernah minta
andainya aku cari
dimana dituju
semua yg pernah jumpa

jangan minta yg lebih
kerana tiada yg memberi
yg ada cuma mungkin kamu disini

oh tunjukkanlah aku yang benar

No comments: