Thursday, December 4, 2008

Maaf Ku Pinta... Love You Mom!!!



Malam ni aku tak dapat tido walaupun pagi tadi sibuk jaga kedai, temankan mak aku yang dah 3 hari sampai dari Sabah ke Putrajaya dan persiapan kawen. Selama aku hidup ni aku memang tak suka buat benda² tak baik, tapi ntah laaa aku fikir² aku rasa macam bersalah pulak. So sebelum aku mendirikan rumah tangga pada sabtu ni, aku nak mohon maaf kepada sesiapa saja yang pernah rasa aku pernah buat benda yang tak baik samada sengaja atau tidak dan dari jasmani atapun rohani, dari hujung kaki ke hujung rambut kupohon beribu kemaafan kalau² ada yang terasa sakit hati, tak puas hati, makan hati, dan sewaktu dengannya. Aku cuma insan yang biasa dan tidak lepas dari melakukan kesilapan.

Aku baru masuk sebulan bergiat dalam blog ni, betul² masih cetek ilmu. Aku cuma main hentam jer kalau buat blog, maaf ek kalau² ada yang tersalah dalam sepanjang aku kendalikan blog² aku sebelum ini. InsyaAllah akan ku perbaiki diri ini untuk terus kedepan dan maju di dalam blog ini agar kita bersama boleh berkongsi dan bantu membantu dalam ilmu mencipta blog yang terbaik untuk diri kita sendiri.

Kepada ibu yang tersayang, tak terhingga pengorbananmu selama ini menjaga dan mendidik anakmu ini, tidak ada dapat kuberikan untuk membalas segala jasamu, hanya doaku dan diwaktu masih ada kesempatan ini akan ku lakukan yang terbaik untukmu. Bestnya bila mak ada, biasa setahun sekali dua jer boleh jumpa, boleh rasa masakan mak dan sekarang jeng3 "Ala emak kahwinkan aku" heuheuheu.. :Þ lagik 2 hari yahooo!!! Seronok jugak ek nak kahwin ni huhuhu. Ok laa nak tido, besok banyak keja kat kedai nak buat.

No comments: