Thursday, December 4, 2008

Hantaran...

Dari semalam aku tenung² jer hantaran ni, tak tau la macam ada yang tak kena tapi aku rasa memang cantik gak ngeee :Þ. Sebelah tu adalah sebahagian daripada hantaran ku nanti, Syukur Alhamdulillah semua persiapan kahwin dah siap 90%, bz² kerja semalam sampai ke hari ni semua dah settle. Special thanx to Sayangku dan kawan²nya yang mengatur segala persiapan n thanx to my kakak and mak aji dan yang lain² (yang aku tak tersebut), aku pun tulun jugak... tulun tengok ngeee :Þ. Majlis aku nanti buat kecik² jer ala kadar tapi aku harap biar pun majlis ini nanti sederhana ianya akan memberi makna untuk aku nanti yer laa sekali seumur hidup tu... eh sekali jer ker? kalau 2 kali ker.. 3 kali ker tak buleh ker... ngeee.... :Þ. 3 kali ulang alik ke pejabat pos, harei ni perghhh keringat ketiak aku, tapi Alhamdulilah rezeki bertambah kalau 18 kali pun aku tak kisah nak ulang alek... janji masyuk. Esok hari terakhir aku bergelar bujang, lusa aku dah tak bujang dah hurmm... dubdap² gak rasanya, tapi seronok pun ada heuheuheu... Selepas ni aku akan bercuti seketika kat sini, InsyaAllah aku akan kembali dengan gambar² di hari ku menjadi Raja Sehari... Too All Readers... Doakan aku Bahagia ke anak cucu.... Daaaaaaa!!!

No comments: