Monday, May 24, 2010

Kembali Berblog

Salam... Pergghh... Lamanya aku menghilang... Hampir 5 Bulan aku tidak menconteng di sini, mohon maaf kepada pengunjung yang menantikan post terbaru daripada SII dan segala permintaan yang tertunda Insyallah akan di update ASAP. Kalau aku terlupa tolong ingatkan. Sepanjang berehat ni banyak perkara yang ingin dikongsikan bersama, banyak yang telah berubah dan macam² hal yang berlaku. Namun Alhamdulillah pintu hati ini terbuka untuk terus berblog di sini.


Domain SII kini telah berubah kepada adysyam.blogspot.com tetapi masih boleh di layari melalui ady.via.my ini adalah kerana dahulu SII memilih untuk menggunakan ady.via.my sebagai domain asalnya tetapi kerana pihak via.my telah mengubah beberapa peraturan pihak SII telah menjadikan domain ady.via.my sebagai fowarder sahaja.

Kepada mereka yang menggunakan perkhidmatan SII Muzik, perkhidmatan tersebut telah aku pindahkan 100% ke siimuzik.blogspot.com, segala permintaan yang tertunda akan di update kesitu.

Memandangkan blogger ada memperkenalkan beberapa setting terbaru, SII akan mengemaskini semula beberapa tutorial yang berkenaan dan akan membuat tutorial terbaru dalam masa terdekat.

Untuk terus berblog, pihak SII ingin meminta nasihat dan idea daripada pengunjung dan emailkan kepada adysyam2001@yahoo.com jika terdapat sebarang pandangan yang ingin di kongsikan bersama.

1 comment:

Ummi Hanie said...

welkem !

last sklai sy jenguk belum berubah lg blog ni dr segi susunaturnya..xlama pun dlm bbrp minggu sudah

blog ni still rujukan tutorial sy..thanx :)